Copy
Bekijk deze nieuwsbrief in je browser.

Vier je Wereld Oceaan Dag met ons mee?

Duik mee in het gevoel van de oceaan bij Black and White Kafé Breda en kom naar het International Ocean Festival.
Een gezellig, positief, ‘wereldverbeterend’, evenement van 8 tot en met 12 juni 2022.
Aanleiding is Wereld Oceaan Dag op 8 juni. Deze dag is door de VN in het leven geroepen om stil te staan bij het belang van de oceaan. Wereldwijd worden er evenementen georganiseerd en wij vieren het een kleine week lang. Het evenement is een samenwerking tussen Sea First Foundation en Black & White Kafé in het gezellige Breda.

Programma van dit vijfdaagse festival

Tentoonstelling

Van 8 tot en met 12 juni wordt in het gebouw van Black & White prachtige onderwaterfotografie tentoongesteld:‘De Wonderwaterwereld van Dos Winkel’. De tentoonstelling is gratis toegankelijk en onder het genot van een hapje en drankje kun je Underwater Art bewonderen.

Diner, lezing en veiling

Op zaterdagavond 11 juni is er een Dinner Lecture en Black & White Kafé ontvangt u graag voor een oceaan- én diervriendelijk diner, waar een origineel en zeer smakelijk plantaardig driegangenmenu wordt samengesteld met een accent op wat de zee ons aan smaken te bieden heeft. Tijdens het dessert van dit diner krijgt u een inspirerende lezing van Dos Winkel. Een dubbel toetje als het ware.

Dos, oprichter en erevoorzitter van Sea First, is een waarlijk boeiend en gepassioneerd verteller en neemt ons mee naar de verhalen achter de foto’s van die sprookjesachtige (w)onderwaterwereld. Hij is in vele uithoeken van de wereld geweest, een groot kenner en zeer betrokken bij en toegewijd aan het welzijn van de oceaan.

Hierna volgt een veiling van diverse mooie en verrassende veilingstukken. Daar zitten zeker een hoop must have´s tussen. Dus bieden maar!!

Reserveren voor het diner kun je op de website van Black & White. Maar wees snel, er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar! De opbrengst van het Diner gaat naar Sea First.

Lunch, lezing, vegan markt en loterij

Op zondagmiddag 12 juni serveert het Black & White Kafé hetzelfde heerlijke driegangenmenu, maar dan als lunch! Na deze lunch onder het genot van het dessert is er tevens een boeiende, leerzame lezing door Dos Winkel over de oceaan en onze gezondheid. Reserveren voor de lunch kan op de website van Black & White. Maar ook hier geldt dat er maar beperkt plaatsen beschikbaar zijn!

En dat is niet alles: de hele dag is er een supergezellige markt met kraampjes met allerlei diervriendelijke, duurzame producten en artikelen.

Als kers op de taart is er zondag een loterij van allerlei duurzame producten en hebbedingen. Daarin maak je kans op het winnen van deze mooie producten en vooral een leuk aandenken aan dit festival. Een cadeautje winnen is toch altijd een leuke verrassing.

De opbrengst van het International Ocean Festival gaat naar Sea First Foundation.
Zie voor meer info en details de website van Sea First hier en voor reserveren voor diner en/of lunch de website van Black&White Kafé hier. Zien we jullie daar? Jullie zijn van harte welkom!

LET OP: het aantal plaatsen voor diner en lunch is beperkt, dus wees er snel bij!
Copyright © 2022 Sea First Foundation, All rights reserved.

Email Marketing Powered by Mailchimp