Met Dieren Testament kunt u na uw overlijden nog steeds dieren helpen die dit het meest nodig hebben.

nalaten voor dieren magazine cover

Bij Dieren Testament zijn dit de kernvragen:

* Komen de beschikbare gelden echt goed terecht?

* Worden er kosten en/of erfbelasting ingehouden?

* Is er goede controle op de besteding?

Stichting Dierennood biedt u het volgende:

Noodhulp

Dit zijn onze garanties:

* 100% van uw donatie of legaat wordt gebruikt voor directe hulp van hulpbehoevende zwerfdieren;

* Dus geen gebruikelijke afroming voor salarissen, huur, e.d.;

* Directe besteding binnen 30 dagen voor streng geselecteerde dierenhulp projecten;

* Erkenning door CBF en ANBI, daardoor volledig betrouwbaar en voorkoming van erfbelasting;

nalaten voor dieren dierenartsen opereren.

Ook gericht op de toekomst

Behalve met onze inmiddels ruim 200 noodhulp-projecten, zijn wij ook zeer actief met tientallen sterilisatie-acties in diverse landen, waar dit het meest nodig is.

Door onze samenwerking met universiteiten in o.a. Nederland en België, zijn er via ons al meer dan 45.000 sterilisaties uitgevoerd op zwerfdieren. Dit willen wij nog veel verder gaan uitbreiden.

Ook hebben wij concrete plannen voor een Europees educatieproject, gericht op kinderen tussen 8 en 12 jaar. Wij streven daarmee naar een nieuwe generatie echte dierenvrienden.

Bezoek ook onze andere websites
www.dierennood.nl | www.dierenstages.nl | www.dierenvrijwilligers.nl