Vraag bij een feest om donaties voor de dieren.

Vraag bij een feest een bijdrage voor de dieren!

Hier overhandigt Paul Dujardin een enveloppe met inhoud n.a.v. zijn verjaardag, aan Hanno Berger van Stichting Dierennood.

Eerdaags een verjaardag, een jubileum of het zoveel jarig huwelijksfeest te vieren?

Is het dan niet een goed idee om in plaats van geschenken, dan een financiële bijdrage te vragen aan uw gasten met als doel de hulp aan dieren via onze stichting Dierennood?

Je zal zien, dat iedereen daar blij mee is, want in plaats van de vaak standaard-cadeaus, vinden de mensen het fijn om iets mee te kunnen nemen in een enveloppe, waarvan men zeker weet dat de gastheer of gastvrouw daar erg blij mee is. En natuurlijk is dit ook heel fijn voor de dieren die hierdoor extra geholpen kunnen worden.

Wij hebben daar eventueel een speciale grotere collectebus voor ter beschikking, die wij graag daarvoor uitlenen.

En bij geen bezwaar, plaatsen wij dit goede nieuws ook graag met een foto op onze website of in onze nieuwsbrief.

Tenslotte mag ook nog een speciaal doel hiervoor zelf gekozen worden, bijv. een eerder hulpproject bij ons of voor sterilisaties, etc.

Alvast een mooi feest toegewenst!

Heb je wat te vieren (verjaardag, jubileum, geboorte, huwelijk of iets anders feestelijks) en wil je Stichting Dierennood laten meedelen in de feestvreugde?
Houd dan via Facebook een inzamelingsactie zodat je tegelijkertijd ook heel veel zwerfdieren een beter leven kunt geven.
Want wat is er nou fijner en wat geeft meer voldoening dan iets goeds te kunnen doen voor dieren die hulp het allermeeste nodig hebben!
Het kan heel makkelijk en gratis via deze link: https://www.facebook.com/fund/stichting.dierennood/