Verkoop je spullen op een braderie of rommelmarkt.

Verkoop de spullen die je niet meer nodig hebt – of de spullen van vrienden en kennissen!

Diverse vrijwilligers van ons doen het regelmatig. Zoals Gaby Huson of Myriam Bosma, samen met Jacqueline en Monique.
Voor niet veel geld huren ze een kraampje op een rommelmarkt of braderie, om daarmee veel geld op te kunnen halen voor onze stichting. Vooral als je het samen met bijv. een vriendin doet, is het altijd erg leuk.

Wij sturen hiervoor dan graag folders, stickers en een grote of kleine banner op.

Je kunt daarbij van alles verkopen: vooral serviesgoed en kleding gaan meestal vrij gemakkelijk. Van 1 tot een paar euro, afhankelijk of het van een bekend merk is en of het nog een beetje netjes eruit ziet.
Maar ook kleine meubeltjes, keukenaccessoires, schilderijtjes, beeldjes, kinderspeelgoed, bordspellen, LP's, DVD's en boeken doen het meestal goed.

Je mag zelf aangeven waar de opbrengst naar toe mag gaan. Bijv. naar een eerder hulpproject op onze website.

Als je het van te voren naar ons doorgeeft, zetten wij de aankondiging graag op onze homepage. Dat scheelt veel extra bezoekers!

Mail ons voor het bestellen van folders, stickers en/of een spandoek: info@dierennood.nl

Wil je meer weten? Je kunt daarvoor Gaby Huson bellen: 0475 - 55 74 22   Alvast veel succes ermee en een leuke dag toegewenst!

Brocante markt stal

Is het niet heel erg leuk, om tijdens je vakantie bij een goed dierenproject een mooie donatie af te geven?

Dat idee had Anneke Roodbol en toen ze ons vroeg om een goed project in Albanie hadden wij daar een heel mooi adres voor!
hermes 746007 1 aaa belts for sale is constantly led by superior quality.reddit sv replica watches are able to meet the needs in engineering,sports and moreover business.

Anneke ging direct aan de slag met het inzamelen van geld voor dit mooie doel en heeft met 2e hands boekenverkoop en met taarten inmiddels al meer dan 700 euro opgehaald.

Chapeau, Anneke! Daar zal Montserrat ontzettend veel goed werk voor de zwerfdieren in dat moeizame land mee kunnen doen!

Brocante poes

Wil je ook een advies over het bezoeken van een asiel in jouw vakantie?

Kom op tijd met je verzoek en wij zoeken het graag voor je uit!

Mail ons naar: info@dierennood.nl

Of lees onze tips erover: Vakantie tips - Stichting Dierennood