Kerstcampagne-2020

HONGERIGE  EN KOUDE WINTERDAGEN ROND DE KERST....

Kun je je voorstellen hoe het is om honger en kou te hebben zonder wat te eten te kunnen vinden?...

Kun je je voorstelen hoe het is het om te verhongeren zonder enige hoop op een maaltijd ?...

Dat is hoe zwerfdieren elke dag moeten leven.

In deze coronatijd alleen nog maar extra.

Ze hebben het koud, ze kunnen nergens eten vinden, hebben steeds minder kracht en weerstand....

klik op de foto's om ze te vergroten

En ze moeten gaan slapen met lege buikjes.

Niet alleen dat ze geen onderdak, geen liefde, geen verzorging – oftewel NIETS hebben, maar ze brengen dagen door met honger. Ze weten nooit wanneer hun volgende maaltijd zal zijn...

Zwerfdieren eten daarom vaak afval, hout of stenen om maar iets in de maagjes te hebben en het hongergevoel te stillen, want verder is er gewoon geen eten te krijgen of te vinden.

Als er wel iemand is die ze wat voert komen ze uit alle hoeken, uit alle struiken, uit alle stegen en volgen die persoon wanhopig in de hoop ook wat eten te krijgen.

Deze winter zullen zwerfdieren weer enorm moeten lijden. En proberen de ijskoude regen, hagel, gure wind en sneeuw te overleven. Zij hebben zo weinig om zich tegen te beschermen. En dan ook nog helemaal niks in de hongerige maagjes.

Wij weten van veel lieve dierenvrienden dat ze alle mogelijke moeite doen om toch íéts voor de dieren op straat of de kettinghonden te betekenen. Vooral met voer.

De donaties die binnenkomen voor ons kerstproject gaan we dan ook verdelen onder meerdere dierenhelpers die dit doen.

Zonder jouw hulp kunnen vele zwerfdieren de bittere ijsnachten niet doorstaan. Met dit kerstproject wil Stichting Dierennood zoveel mogelijk hongerige stumperds een vol buikje bezorgen om deze winter te kunnen overleven. En waar mogelijk wat stro neerleggen of een hok/beschutting plaatsen zodat ze toch wat warm kunnen blijven.

Doneer alsjeblief en help de buitenlandse dierenvrienden om de vele zwerfhonden en -katten te voeren die elke dag op hen wachten.

Hun leven is zo triest, ze hebben zo hard en dringend hulp nodig.

Zonder geld is er geen eten voor ze ...
Zonder voedsel verhongeren ze.

Doneer daarom alsjeblieft vandaag nog voor deze actie naar onze bankrekening:

NL16 INGB 0004 7841 60 t.n.v. Stichting Dierennood o.v.v. ”Kerstcampagne 2020”.

Bij ons wordt je donatie goed besteed. Wij kennen geen aftrek voor kosten zoals salarissen, huisvesting, autovergoeding of andere overbodige franje.

Hierbij onze hartelijke dank, namens de zwerfdieren en de dierenhelpers.
Wij wensen iedereen fijne, warme, liefdevolle en diervriendelijke kerstdagen toe!
En alvast een heel gelukkig, voorspoedig en gezond 2020!

Klik HIER voor de update